poniedziałek, 21 marca 2016

Kołdra Wendre - postrach bakterii i nie tylko.

r 
Witajcie!

Zastanawiałyście się czasem ile bakterii gnieździ się w naszych kołdrach, poduszkach - ogólnie w całej pościeli? Przyznam się wam, że ja nigdy. Oczywiście poszewki piorę i zmieniam regularnie ale nad samą kołdrą się nie zastanawiałam. I tu pojawia się nowe rozwiązanie - kołdra marki Wendre, która powstała z myślą o naszym zdrowiu i dobrym samopoczuciu.



Higiena jest dla nas rzeczą naprawdę istotną i powinniśmy ją kontrolować na każdym etapie, nawet snu.
Do tej pory nie zastanawiałam się nad tym chociaż jeśli chodzi o wybór kołdry zawsze wybierałam wersje przeznaczoną specjalnie dla alergików. 
Przyjrzyjcie się zatem napisowi, który aż biję z opakowania produkty. Dbajmy o nasze ciało i zdrowie nie tylko wtedy, kiedy korzystamy z żelu pod prysznic czy balsamu ale również podczas snu.

Przytoczę Wam zatem słowa producenta, które moim zdaniem świetnie obrazują nasz świadomy wybór nawet kołdry czy poduszki:

Codziennie używamy niezliczonej ilości kosmetyków i detergentów, aby czuć się czysto i higienicznie. Dlaczego więc nie martwimy się o to wchodząc do łóżka, które jest siedliskiem bakterii? Z myślą
o zdrowym i spokojnym śnie powstała kolekcja   ANTIBACTERIAL. Te innowacyjne produkty, zawierają ANTIBACT™, czyli włókna poliestrowe
z domieszką silikonu i substancji antybakteryjnej. Zastosowanie takiego wypełnienia
w kołdrach i poduszkach nie tyko przeciwdziała namnażaniu się bakterii, ale również sprawia, że produkty są niezwykle miękkie i puszyste.

Tekst idealnie obrazuje nam to, nad czym do tej pory pewnie się nie zastanawialiście - przynajmniej ja, przyznaję się bez bicia.


 Wykonanie kołdry jest bardzo dobre, nigdzie się nie pruje czy nie przeciera. Jest bardzo lekka ale moi zdaniem świetnie nada się na okres wiosenno jesienny. 


Na ten moment jestem bardzo zadowolona z produktu, który uświadomił mi nad iloma rzeczami się jeszcze nie zastanawiałam. Oczywiście nie dajmy się zwariować, ale biorąc pod uwagę, że śpimy względnie około 8 godzin wybór nie mógł paść na inny produkt.
W tym mieszkaniu przyznam Wam się szczerze nie mamy drugiej sypialni, natomiast czeka nas ogromna zmiana a mianowicie przeprowadzka, gdzie już ta sypialnia się pojawi. Bardzo brakowało mi drugiej kołdry chociażby ze względu np. na przeziębienia, gdzie jest niezbędna a teraz już nie mam takiego problemu.

Więcej o kołdrach i poduszkach marki WENDRE możecie przeczytać na stronie: www.wendre.pl
Myślę, że wiele z was zaciekawi ten temat i może same skorzystacie z udogodnień, które serwuje marka.

Dajcie znać co sądzicie op tej marce i czy w przyszłości Wasz wybór padnie na markę Wendre.

Buziaki!
M




1 komentarz:

  1. produkcja kołder to często trudne zadanie, żeby nie uczulały i nie powodowały alergii dlatego warto sprawdzić producenta przed zakupem bo polskie firmy i producenci mają dobre materiały i dobre wypełnienie które nie powoduje alergii ani nie szkodzi, tylko jest dobre do spania, natomiast kołdry z allegro są z materiałów chińskich i dlatego nasze dzieci mają uczulenia na nie

    OdpowiedzUsuń