środa, 24 lutego 2016

Ratunek dla włosów, skóry i paznokci ? Jak przygotować się na Wiosnę.





Witajcie po długiej przerwie ;)

Dawno nie zaglądałam na Bloga ale to miejsce jest wciąż aktywne, więc zamierzam troszkę je odświeżyć i może zacznę od tematu, który ostatnio zaprząta mi głowę a mianowicie tematu suplementów.

Na rynku kosmetycznym jest wiele suplementów, koncerny prześcigają się w zaproponowaniu nam czegoś nowego, czegoś czego jeszcze nie wypróbowaliśmy co na pewno będzie TYM właściwym.
Z samego założenia suplement to nie lek ale uzupełnienie naszej diety, przy czym nie jest powiedziane, że muszą działać.
I tu zaczyna się problem z suplementami - czy one działają? Jak wybrać właściwy produkt.
W Rossmannie zauważyłam duże promocje jeśli chodzi o właśnie takiego rodzaju produkty a od niedawna na półkach goszczą nowe suplementy marki Noble Health.
Jeszcze w Listopadzie zaczęłam testowanie i przyszła pora na małą opinię jeśli zastanawiacie się nad tym produktem.




 Zacznę może od produktu, który zawiera Biotynę oraz Krzem, czyli składniki, które mają wpłynąć pozytywnie na nasze włosy, skórę i paznokcie.
Kiedy borykałam się z nadmierną ilością wypadających włosów szukałam preparatów zawierających właśnie Biotynę. Pomyślałam, że moim paznokciom również przyda się Krzem, ponieważ były w opłakanym stanie.




 Raz dziennie sięgałam po jedną tabletkę jak zaleca producent. Produkt dodatkowo wzbogacony jest o cynk i selen, które pomagają zachować zdrowe włosy. Stają się one gęstsze i grubsze. Niestety tutaj tego nie zauważyłam. Myślę, że ciężko jest ocenić produkt po jednym opakowaniu. Mimo, iż kiedyś regularnie przyjmowałam podobny suplement przez ponad trzy miesiące również nie zauważyłam efektu pogrubienia i zagęszczenia włosów ale zauważyłam natomiast więcej babyhair. Przestały mi również tak nagminnie wypadać włosy co również myślę, że jest zasługa tego produktu.
Wklejam Wam także zdjęcie składu:


Myślę, że gdybym przyjmowała go regularnie przez 3 miesiące co najmniej problem wypadających włosów sam by się rozwiązał, niestety z ta regularnością u mnie różnie bywa.


Kolejną nowością jest produkt Class A Collagen, który ma nam pomóc zachować zdrowy wygląd skóry oraz jej elastyczność głównie za sprawą Kolagenu klasy A pozyskiwanym z ryb morskich. Dodatkowo produkt jest wzbogacony o witaminę A i E a także Proantocyjanidyny z pestek winogron, które wspomagają ogólny stan zdrowia i wygląd skóry.
Przez ostatnie trzy może cztery lata stan mojej skóry znacznie się zmienił i powiedziałabym, że bardzo poprawił. Nie borykam się z żadnymi problemami aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że uzupełnianie Kolagenu jest bardzo ważne.
Niestety przy tym produkcie nie mogę za dużo powiedzieć, nie zauważyłam spektakularnych efektów ale może jest to spowodowane tym, że nie palę, nie spożywam dużej ilości alkoholu dlatego też mój stan skóry jest bardzo dobry przez co mogę tych efektów zwyczajnie nie widzieć a nie mówię, że ich nie ma.


Dużym minusem produktu jest wielkość tabletek. Suplement musimy przyjmować dwa razy dziennie po dwie tabletki i dlatego uważam, że jest to uciążliwe.  Dodatkowo przy regularnym stosowaniu ( tabletek jest 90 ) opakowanie starcza nam na 23 dni, więc nawet nie na miesiąc.



Dużym plusem używania tych produktów jest to, że szybko zaczęły mi rosnąć paznokcie. Aktualnie jestem szczęśliwą posiadaczką hybryd, które również wzmacniają mi paznokcie, więc aktualnie nie mogę narzekać na ten aspekt.


Podsumowując nie zauważyłam spektakularnych efektów po obu produktach aczkolwiek nie borykam się na ten moment z nadmierną ilością wypadających włosów, więc myślę, że jest to zasługa owej Biotyny w składzie.
Dajcie znać co Wy sądzicie o takiego rodzaju produktach i co polecacie.

Buziaki!
M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz