czwartek, 16 kwietnia 2015

Mixa - Krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający (Recenzja )

Witajcie kochane!

Dzisiaj kilka słów p moim drogeryjnym odkryci. W zimę moja skóra boryka się z przesuszeniami - znacie to uczucie? Oj pewnie tak! Nikomu nie polecam, ponieważ panicznie wertujemy półki sklepowe w poszukiwaniu czegoś, co naszą skórę ukoi. Tak się właśnie stało, kiedy po raz pierwszy sięgnęłam po krem od Mixy. W Rossmannie jakiś czas temu pojawiła nowa marka MIXA, która mnie bardzo zaciekawiła i po pochlebnych opiniach Maxineczki - skorzystałam.



 Krem ma wyjątkowo przyjemną konsystencję, bardzo aksamitną by dodała. Rozprowadzając go na skórze mamy wrażenie, iż nakładamy piankę. Skóra staje się bardzo delikatna. Dodatkowo produkt został wyposażony w pompkę, która dozuje moim zdaniem taka ilość, jakiej potrzebujemy. Najwięcej kosmetyku staram się rozprowadzać na szyją oraz policzki, które ostatnio zaczęły mi się przesuszać.




Producent zapewnia, iż kosmetyk szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Z pierwszym się jak najbardziej zgodzę, ponieważ moja skóra jakby pije go, ale z drugim mogłabym polemizować. Moja skóra po nałożeniu kremu się błyszczy ale trwa to może godzinkę, także kosmetyk nakładam na olejek Clarins Huile Lotus, który bardzo się polubił z kremem. Co do niepozostawiania tłustej warstwy moim zdaniem w produktach drogeryjnych na marne szukać takiej właściwości. Takie właściwości możemy szukać w propozycjach marek selektywnych jak Lancome czy Clarins. Mimo bogatej formuły, kosmetyki szybko się wchłaniają i nie pozostawiają tej tłustej warstwy. Mixa tego nie robi niestety co nie znaczy, że jest to dla mnie dyskwalifikujące. Jak wspomniałam kosmetyk rewelacyjne nawilża i moja skóra mam wrażenie, że wypoczywa w nocy co widać rano - skóra jest wypoczęta, mięciutka i idealnie nawilżona;))

PODSUMOWUJĄC:

Krem naprawdę spełnia moje oczekiwania co do nawilżenia i stworzenia efektu wypielęgnowanej cery. Mogę z czystym sumieniem polecić go osobom, które mają skórę suchą, normalna oraz o dziwo mieszaną. Kosmetyk nie obciąża skór, nie przetłuszcza a co najważniejsze nie przyczynia się do powstania nowych niedoskonałości.
Rano skóra jest fajnie napięta, co jest widoczne bardzo na policzkach, także osoby ze skórą dojrzałą mają naprawdę dobry i w przystępnej cenie kosmetyk. Osoby takie jak ja, czyli 25+ też będą zadowolone, bo od czego jest prewencja;))


Kolejnym kosmetykiem, po który sięgnę na noc ( ponieważ wybieram wariant bardziej treściwych kremów ) będzie Tołpa Biały Hibiskus 30+. Jeśli miałyście zostawcie opinię w komentarzu, jestem ciekawa;))
Mam nadzieję, że dzięki tym informacjom odkryjecie naprawdę dobry krem za niewielkie pieniądze, ponieważ można go złapać na promocji za 25zł;)
O kremie możecie poczytać TUTAJ.


Buziaki!
M



4 komentarze:

  1. Kolejna pozytywna opinia, chyba skuszę się w końcu na ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Nazywam się Klaudia i jestem webdesignerką i freelancerką.
    Z chęcią dla Ciebie zmiennie lub zaprojektuję twój blog. Gdyby, więc potrzebna była Ci moja pomoc pisz śmiało.
    O to moja wizytówką http://i58.tinypic.com/6z26a1.jpg
    Możesz też wpaść na FB – https://www.facebook.com/wystrojbloga
    I proszę wybacz mi ten spam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiadomość;) Mam swojego prywatnego grafika, także dzięki;)) Mam nadzieję, że inni zobaczą i zajrzą;)

      Usuń