wtorek, 6 stycznia 2015

Wspaniałości Make UP Revolution - zamówienie Cocolita.pl



Cześć Kochane!

Dawno na Blogu nie pokazywałam wam nowości makijażowych, także nadrabiam;)
Koleżanka namówiła mnie na małe zamówienie i tak stałam się posiadaczką kilku kosmetyków marki Make UP Revolution.
Kosmetyki kupiłam z myślą o tutorialu, który chciałabym dla Was zrobić w najbliższym czasie. Także jeżeli jesteście ciekawe jakie nowości się u mnie pojawiły, zapraszam;)




 Na pierwszy ogień idzie Paletka Death By Chocolate, czyli słynna już mleczna czekoladka. Jestem w szoku jak dobrze jest wykonana paleta, zwłaszcza że kosztuje ok.40zł.
Możecie ją znaleźć TUTAJ.
Pigmentacja jest naprawdę dobra, cienie przede wszystkim się lekko i szybko blendują i łączą ze sobą. Kolorystyka jest naprawdę przemyślana. Po otworzeniu paletki można śmiało powiedzieć: WOW.



Kolejnym kosmetykiem, o którym długo myślałam jest rozświetlacz tejże marki. Po przetestowaniu go wcześniej od koleżanki nie miałam wątpliwości: kupię go!



Mamy tu do czynienia z pięknie opalizującym na złoty kolor produktem. Bardzo ładnie się rozciera, nie tworzy plam a do tego kosztuje 15zł.
Możecie go znaleźć TUTAJ.
Uwieńczeniem makijażu są oczywiście rumiane policzki, dlatego też skusiłam się na nieziemsko tani róż w kolorze SUGAR o ( moim zdaniem) doskonałej i lekkiej pigmentacji. Wystarczy odrobina aby łatwo i szybko rozprowadzić kosmetyk na policzkach.


Kosmetyk kosztuje ok.6zł i możecie znaleźć go TUTAJ. Warto chociażby przetestować - ja wzięłam go z ciekawości.
Ostatnim produktem tej marki jest szminka ( jakbym mogła o niej zapomnieć ) o pięknym soczystym kolorze Dazzle KLIK.


Naprawdę wstrzeliłam się z kolorem, ponieważ pasuje zarówno do beżowym makijaży jak i z dodatkiem fioletu.
Aby szminki trzymały trwałość i nie " rozlewały " się warto zaopatrzeć się w bezbarwną konturówką. Ja wybrałam produkt od Essence KLIK.

Na mojej liście jest jeszcze kilka ciekawych produktów, które mam nadzieję niedługo przetestuję, bo aż mnie korci:

* Paletka Róży HOT SPICE
* Zestaw do Brwi Bold is BEST
* Bronzer
* Rozświetlacz Goddness of Love
* Podkład

Myślę, że tym kosmetykom warto się przyjrzeć.
Dajcie znać co sądzicie o moich zdobyczach;)

Buziaki!
M
* Zestaw Korektorów

6 komentarzy:

  1. paletka czkoladka jest piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten rozświetlacz, mam go w innym kolorze :) Śliczna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paletka jest bardzo kusząca <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka ma idealne kolorki!

    igadremo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń