poniedziałek, 29 grudnia 2014

W poszukiwaniu idelanego kremu po oczy: Palmers Line Smoothing Eye Cream.


Cześć kochane!!


Dawno mnie nie było na Blogu, więc nadrabiam kolejnym wpisem. Oczywiście będzie to wpis pielęgnacyjny ale nie mogłam zapomnieć o bardzo ciekawym produkcie marki Palmers jakim jest krem pod oczy.


Kosmetyk testuję już dobre 3-4 miesiące a tu patrzę prawie denko, więc zabieram się za recenzje.
Marka Palmers ostatnio zgarnia wiele pozytywnych recenzji. Zarówno kosmetyki do pielęgnacji ciała jak i twarzy.  Dlatego też postanowiłam zakupić chociaż jedno cudeńko zwłaszcza, że skład jest bardzo kuszący. Głównym składnikiem tych produktów jest przede wszystkim masło kakaowe ale nie zabrakło również witaminy E, która ma za zadanie nawilżyć nam okolicę pod oczami,masła shea oraz retinolu a także Retinolu. Co prawda Retinolu mamy tutaj naprawdę malutko ale zawsze to jakaś zachęta.
Także sami widzicie, że nie zapowiada się źle.
Na pewno produkt nie jest przeznaczony dla osób borykających się z dużym przesuszeniem okolic pod oczami. Moim zdaniem jeśli szukacie kosmetyku, który nie będzie się Wam rolował pod oczami i idealnie się sprawdzi pod makijaż możecie zaryzykować.


Konsystencja początkowo jest bardzo zbita, wręcz masełkowata. Nie oznacza to jednak, że po aplikacji produktu pod oczami zostaną Wam białe miejsca pokryte kremem. Kosmetyk niezwykle szybko się wchłania pozostawiając uczucie nawilżenia i przyjemnego odświeżenia.


Już po kilku chwilach krem można szybko rozprowadzić w okolicach pod oczami. Sprawdził mi się idealnie w okresie, kiedy się przeziębiłam ponieważ to co ewentualnie pozostało mi na opuszkach palców wklepywałam w okolicach nosa.
Osobiście jestem zadowolona z kosmetyku, choć nie twierdzę, że jest to ideał. nadal szukam;)
Przy okazji tego wpisu mogę Wam polecić olejek jojoba, który jest chyba najlepszym rozwiązaniem jeśli kolejny krem Was rozczarował. Świetnie nawilża, rozświetla i wygładza skórę, także na razie nie szukam kolejnego kremu.

Koniecznie dajcie znać czy go używałyście i czy polecacie coś naprawdę extra ;)

Buziaki!
M




8 komentarzy:

  1. Nie używałam tego kremu, ale jestem na etapie szukania czegoś pod oczy. Miałam różne kremy, ale żaden nie był na tyle dobry, żebym kupiła go drugi raz ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wydaje, że krem pod oczy, żeby naprawdę działał to musi dużo kosztować. Takie mam przeświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest;) Dlatego może kiedyś skuszę się na Clinique. Jakiś polecasz?

      Usuń
    2. Nie, nie kupiłam nigdy droższego niż 25 zł. Dlatego nie jestem w stanie nic polecić. Ale Clinique to dobra firma :)
      Przepraszam - nominuję Cię :D Zapraszam do zabawy...
      http://www.chichotbloguje.com.pl/2015/01/liebster-blog-award.html

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia madziu, super oświetlenie. Ja mam teraz krem z perfecty. I na razie spisuje sie poprawnie😊 ja jeszcze nie mialam okazji probowac nic z firmy palmers😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu;)) Krem jest fajny, bo ma gęsta konsystencje i jest odżywczy; Na dzień super, bo nadaje si pod makijaż;))

      Usuń
  4. Ja miałam kiedyś próbke serum vichy lifactiv 10 oczy i rzęsy 1,5ml. Starczyła mi na 2 tygodnie stosowania rano i wieczór pod krem pod oczy. I efekty były natychmiastowe, skóra pięknie rozświetlona a rzęsy jak nie moje. Koszt serum to ok 80-120zł. Nie długo napewno kupie pełnowymiarowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz;) Ja dostane na urodziny Idealie;) Także pokładam nadzieję w marce Vichy jak zawsze;)) ale ten może będzie nastepny;))

      Usuń