niedziela, 17 sierpnia 2014

Szybkie ciasto z jabłkami i cynamonem | Skintherapy22 w kuchni ;)


Witajcie Moje Drogie!

Czasem lubię upiec ciasta ale takie...mało skomplikowane. Najlepiej wszystko zmiksować dodać owoce lub polać polewą i GOTOWE;) Niestety inwencja twórcza w internecie mnie przeraża, ponieważ jak wiecie nie pawam miłością do robienia ciast ale ... czasem by się zjadło;) Jeśli lubicie pichcić w kuchni ale niekoniecznie w dziedzinie ciast a chcecie zrobić coś na szybko ( i smacznie) zapraszam koniecznie na post!


Tak naprawdę wszystkie składniki macie w domu:

*2 szklanki mąki
*1 szklanka cukru
*250g masła
*6 jajek
*3 łyżki proszku do pieczenia
*2-3 jabłka
*2 łyżki cynamonu

Wszystkie składniki ucieram mikserem do uzyskania gładkiej jednolitej masy. Jeśli dodało się Wam za dużo mąki możecie dolać 3 łyżki mleka.




Następnie przygotowujemy tortownicę - smarujemy margaryną i posypujemy bułka tarta lub kaczą manną. Najlepiej o średnicy 26zm. Rozgrzewamy piecyk na 180 stopni z termoobiegiem. Jeśli nasza masa juz jest gotowa wylewamy połowę  na tortownicę i wykładamy część jabłek pokrojonych w talarki aby ładnie prezentowały się na cieście. Wylewamy pozostałą część i układamy nasze jabłka. Jeśli chcecie aby nasze ciasto prezentowało się jeszcze lepiej posypcie na wierzch cynamonem i odrobiną cukru aby ładnie się skarmelizowały jabłka.




Po 40-45 minutach nasze ciasto jest gotowe. Pamiętajcie aby sprawdzić patyczkiem czy dobrze upiekło się w środku. Mam nadzieję, że taki szybki i słodki przepis Wam się przyda zwłaszcza w nadchodzącej jesieni, gdzie cynamon jest głównym afrodyzjakiem.
Smacznego!

Buziaki!
M





9 komentarzy:

  1. Wow, jakie proste! Wypróbuję na pewno!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie idealne;) wszystko mieszamy i ciacho gotowe;)

      Usuń
  2. Jak ja lubię szybkie i dobre dania. Nie pocę się w kuchni zbyt długo a mogę dopieścić moje kubki smakowe.
    Super mniam :)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała, że ja też;)) No mam nadzieje, że skorzystasz z przepisu i będzie smakować;))

      Usuń
  3. Ja również a i mężuś skorzysta:)
    Dzięki za podzielenie się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, jak tylko wyjdzie to super;))

      Usuń
  4. Mam pytanie czy nie za dużo tego cukru ? szklanka i jeszcze 250 g dodatkowo ?

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 łyżki proszku?? Nie chodzi czasem o 3 łyżeczki?

    OdpowiedzUsuń