czwartek, 6 lutego 2014

Chloe - tańszy odpowiednik !


Moje Drogie!
Ostatnio pisałam Wam, że jestem na etapie poszukiwania tańszego odpowiednika moich ulubionych perfum Chloe ;)
Udało się!
Dzięki mojej niezastąpionej Babci zdobyłam je ;)


Buteleczka może nie jest identyczna ale jeśli znacie te perfumy na pewno to opakowanie będzie Wam je przypominać. Oczywiście nie zabrakło wstążeczki. Ach! Urocze ;))


Zapach jest niemalże identyczny, także jak na produkt za ok. 25 zł moim skromnym zdaniem rewelacja ;)
Oryginalny produkt możemy (najtaniej)  znaleźć w internecie za ok. 200zł. Różnica jest ogromna. Cenię sobie oryginalne produkty ale jeśli mam praktycznie to samo - czemu nie.


Co to trwałości jest praktycznie taka sama. bardzo długo po spryskaniu się nimi koło 10 rano czułam je do prawie 20 na sobie, nie mówiąc o otoczeniu.
Jeśli chodzi o dostępność...tutaj zaczynają się schody. Moja koleżanka poczuła kiedyś ode mnie oryginalne Chloe i powiedziała, że ma identyczne perfumy, które kupiła na Rynku w Łodzi. Wysłałam po nie babcie, która jest oblatana i zna wszystkich sprzedawców i znalazła je dla mnie. Jeden flakon powędruje do mojej szwagierki, która uwielbia Chloe.
Jeśli nie znajdziecie ich u siebie, wiem, że jeszcze La Rive wypuściła bardzo podobny zapach Cute.


Mam nadzieję, że post wam się przyda a ja idę pachnieć ;))
Buziaki 
M




23 komentarze:

  1. Hej. Też jestem z Łodzi. :) Mogłabyś mi napisać, jeśli wiesz, gdzie Twoja Babcia dostała te perfumy? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Rynku Górniak, Babcia je dostała u jednego Pana ze stoiskiem z perfumami. Proszę;)

      Usuń
  2. Hej. Mogłabyś mi napisać gdzie w Łodzi Twoja Babcia dostala te perfumy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rynek Górniak. Podobno jest taki Pan ze stoiskiem z perfumami.

      Usuń
  3. Uwielbiam chloe! Post bardzo mi się przydał :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! No to super ;)) Ja uwielbiam Chloe i się bardzo ucieszyłam jak koleżanka podpowiedziała mi tańsze rozwiązanie ;))

      Usuń
  4. Miałam chloe i kocham ten zapach!!! :) ale obawiam się, że u siebie w mieście nigdzie nie dostanę tego zamiennika co zakupiła Ci babcia- ale będę szukać :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!! Piękny zapach ;)) No to może powąchaj La Rive jak tamtych nie znajdziesz ;) Ale może na jakiś stoiskach z perfumami będą ;) Buziak!

      Usuń
  5. Hej , też posiadam ten tańszy odpowiednik kupiłam go już dawno na allegro , wiec jak by ktoś szukał to są dostępne na allegro :) , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki kochana, że dajesz znać ;) dziewczyny, szukajcie - może będzie na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma za co :) , są dostepne na allegro sprawdzałam :) . Pozdrawiam Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, że są ;) Ja obkupiłam dziewczyny w pracy ale fajnie by było gdyby miały do nich inne dostęp ;)) Pozdrawiam Kasiu!

      Usuń
  8. Czy zapach elite jest według Ciebie lepszy od Cute? pytam bo Cute dla mnie śmierdzi, boje się że elite też mnie podobnie rozczaruje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest dosłownie taki sam jak perfum, może ciut delikatniejszy;)

      Usuń
  9. Taki sam jak perfum Chloe czy Cute ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dziekuje Ci bardzo za odpowiedź ;) Pozdrawiam

      Usuń
  10. potwierdzam długo i pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.merin.pl/luxure-elite-woda-perfumowana-100-ml-p-2939.html
    mozna zamowic na http://www.merin.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.merin.pl/luxure-elite-woda-perfumowana-100-ml-p-2939.html
    mozna zamowic na http://www.merin.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.merin.pl/luxure-elite-woda-perfumowana-100-ml-p-2939.html
    Mozna zamowic na http://www.merin.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.merin.pl/luxure-elite-woda-perfumowana-100-ml-p-2939.html
    mozna zamowic na http://www.merin.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobnie do Chloe pachną też Momemnt de Bonheur z Yves Rocher w wersji podstawowej. To nie kalka zapachu, ale jest wyraźnie wyczuwalne podobieństwo :) Miałam jedne i drugie w tym samym czasie :)

    OdpowiedzUsuń