wtorek, 14 stycznia 2014

Pierre Rene Skin Balance - Recenzja ulubionego podkładu.





Witajcie w kolejnej recenzji !

Jak wiecie, jestem dumna posiadaczką podkładu Pierre Rene Skin Balance, który wielokrotnie pojawiał sie w moich Ulubieńcach.
Przyszła pora na zrobienie recenzji, która, mam cichą nadzieję, zachęci Was do zakupu ;))




 To co powoduje, że często sięgam po ten podkład jest nie tylko jakość, trwałość ale i opakowanie. Szklana buteleczka z pompką sprawia, iż podkład bardzo dobrze sie wydobywa i jest bardzo higieniczne. Jedynym minusem w opakowaniu jest to, że nakrętka bardzo się brudzi i musimy to kontrolować. Ale taki minus - naprawdę?;P

 Czym nakładam swój podkład?   To już chyba nie tajemnica, że różowym jajeczkiem zwanym Beauty Blenderem. Idealnie rozprowadza podkład, który dzięki jajeczku idealnie wtapia się z cerą. Nakładałam najpierw pędzlem, ale nie ma mocnych - jajeczko wygrywa ;))

Do tej pory najjaśniejszym kolorem był 21 Porcelain ale marka Pierre Rena wysłuchała naszych próśb i stworzyła kolor 20 Champagne. Jak widzicie jest ogromna różnica ale o dziwo kolor 21 pięknie sie wtapia i nie odcina.
 Co do trwałości, to nie mam ABSOLUTNIE żadnych zastrzeżeń. Jest rewelacyjna ;) spokojnie na naszej buzi utrzyma się 12 i więcej godzin.
A tak prezentuje się na twarzy:


Jak najbardziej mogę wam polecić ten podkład, ponieważ - szczerze - nie miałam lepszego ;)) Gdybym go sama nie kupiła nie wierzyłabym, iż kosztuje jedynie 21,90zł dostępny na stronie Pierre Rene:



** Zapraszam na filmik **


23 komentarze:

  1. Mogę spytać co masz na ustach?
    Makijaż cudo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)) Farbka ze Sleeka w kolorze Minx ;))

      Usuń
  2. Po spróbowaniu kremów BB mam wrażenie, że każdy podkład jest dla mnie za ciężki, ale mam tak ogromną ochotę go spróbować, że chyba nie dam rady się powstrzymać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem co czujesz;P Też tak mam, używam kremów BB od dwóch lat ale czasem się skusze na jakiś podkład a ten jest fantastyczny, nie czuć go na buzi a jak ładnie wygląda ;)) Buziaki!

      Usuń
  3. Właśnie go kupiłam, 5 dni temu i jestem pod wrażeniem. Idealnie matuje, fajnie kryje i długo sie utrzymuje. Ma same plusy jak narazie. Twoja recenzja skłoniła mnie do zakupu i nie żałuje, jakiś czas się na niego czaiłam i w końcu jest mój. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa mnie najbardziej cieszą ;)) Jeśli komuś się coś sprawdziło z mojego polecenia ;)) super! Buziaki!!

      Usuń
  4. Śliczny make up, podkład muszę w końcu zakupić:) będę częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szukałam w necie kosmetyków Pierre Rene i trafiłam do Ciebie :) kusisz tym podkładem! :D piękną masz buzię,tylko tak się boję że nie trafię z odcieniem...zawsze wybieram za ciemne :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 20 będzie idealny bo jest bardzo jasny. I bardzo ładnie się komponują z kolorem skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie kusi mnie ten podklad, w drogerii wizaz24.pl jest za 21 zł czyli taniej niz na stronie pierre rene( 23.49) ale nie wiem jaki odcien wybrac, juz tyle razy sparzyłam sie na kolorach zamawiajac przez internet ze teraz tez moge nie trafic. nie jestem blada ale nie mam tez bardzo opalonej twarzy, zazwyczaj kupuje odcienie beżu ale kazda firma ma inne odcienie.Ty masz odcien 20 i 21 ale roznica jest duza w odcienu, ten ciemnejszy to 21 ale mam wrazenie ze jest ciemniejszy niz odcien 24 beige. hmmm i jaki ja mam wybrac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz podobną cerę do mojej, tzn kolor? Ja Ci powiem, że mieszam dwa kolory: jedna pompka 20 i pół pompki 21 i uzyskuję odcień idealny;)) Także taka kombinacja naprawdę daje naturalne wykończenie ;)) Teraz przed latem pewnie lepiej wziąć 21 i ewentualnie zmieszać z jakimś jaśniejszym. Ale najlepiej polecam wziąć dwa odcienie;)

      Usuń
  8. ja mam troszke ciemniejsza, cialo mam opalone ale twarzy staram sie nie opalac za mocno, wiec nie moge wziac za jasnego bo bedzie sie odcinał od reszty, przegladalam blogi i sporo kobiet twierdzi że ciemnieje na twarzy i odcien 21 mimo ze to porcelanowy jest za ciemny dla nich, wiec gdybym miala wybrac to chyba ten 21 bo jak ma sciemniec to nie chce wygladac jakbym wrocila z afryki hehe - poza tym podobno wchodzi w pory... ty jestes z tego co widze młoda i masz ładna cere, ja jestem sporo starsza i pory mam widoczne, szczegolnie jak jest cieplo w pomieszczeniu a w pracy u mnie jest bardzo cieplo...czy ten podklad ma wg ciebie jakies wady???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No według mnie nie ma, ponieważ teraz go nawet noszę i moim zdaniem w ogóle nie ciemnieje a wręcz ładnie rozjaśnia buzię. Nie mam problemów z rozszerzonymi porami także tutaj nie pomogę ale na pewno nie ciemnieje a kolor 20 jest bardzo jasny. Solo go nie lubię. Robiłam makijaż mojej mamie, która ma jest przed 50tką o wyglądał na niej świetnie. Bardzo promiennie;) Ja bym mieszała dwa ale 21 faktycznie jest dość ciemny i ja go teraz nie używam samodzielnie.Dla mnie, a uwierz mi przerabiałam w związku z Youtube mnóstwo podkładów ten jest mega trwały, kryjący i wygląda świetnie.

      Usuń
  9. hmm no to chyba sie skusze, cena nie jest wysoka wiec nie bede pozniej załowac , cery zniszczonej tez nie mam bo dbam o nią, wiec może akurat okaże sie świetny dla mnie. Szkoda że tylko przez internet można zamowic bo w rossmanie nie maja, nature nam zamkneli a w hebe nie wiem czy maja bo bym sie juz poswieciła i tam pojechała. A powiedz mi jeszcze czy nakładany palcami tez dobrze wyglada bo nie mam rano czasu zeby uzywac pedzla czy jajka( jeszcze nie mam) wiec tylko paluszki zostaja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka nakłada tylko dłońmi i jest zadowolona, do jajka jakoś nie może się przekonać także jak najbardziej. Też kiedyś na wyjazd nie wzięłam BB i nakładałam dłońmi także nie ma najmniejszego problemu. On się świetnie wtapia z cerą także będzie wyglądał super.

      Usuń
  10. Poleciły mi go internautki do bardzo bladej cery, trupio bladej... Porażka, dziewuchy chyba nie umiały czytać ze zrozumieniem. Za ciemny i dodatkowo jeszcze ciemnieje mi na buzi i jest to dla mnie wyraźny efekt maski, bardzo nienaturalny nawet jeśli jest to dobre krycie. Nie wiem jak można powiedzieć, że się nieściera... Ściera się, ale w bardzo brzydki sposób: zostawia "dziury" na buzi i wyraźnie przebija mi moja jaśniejsza cera ;/ To też pierwszy podkład, który mnie wysypał i nadal po miesiącu nie mogę się uporać z syfkami, więc możliwe, że to jakaś alergia. Używam go czasami na jakiejś wyjścia, aby zrobić mieszankę z rimmelem (mowa o najjaśniejszych odcieniach: pierre rene 20 i rimmel march perfection 010). Dla mnie nie nadaje się na codzienne użytkowanie, ponieważ jest zbyt ciężki. z tego samego powodu zrezygnowałam z kupna revlonu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super make up i skusiłam mnie na ten make up musze go wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  12. ma pytanko co do tej gąbeczki której używasz ( tej różowej) jak wygląda jej czyszczenie? zapraszam do sb http://wioladesire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję;) Kochana, zajrzyj na mój kanał. Tam jest filmik jak czyszczę swojego BB. Używam olejku pod prysznic z Isany;))

      Usuń
  13. To maleństwo czeka sobie u mnie w kolejce na zużycie. Juz nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń