piątek, 17 stycznia 2014

Moja mała kolekcja perfum ;))


Hey Kochani!

Na prośbę zainteresowanych postanowiłam zrobić posta oraz filmik o mojej małej kolekcji perfum. jak sami zaraz zauważycie nie jest ona duża, ale mam juz swoje sprawdzone zapachy i nie szukam kolejnych.
Są kobiece a zarazem delikatne także może w drogerii pomyślicie o nich i spróbujecie ;)


Bardzo lubię perfumy, które raczej zaliczają się do "cięższych" zapachów. Nie mówię tu o perfumach bardzo mocnych o opiumowej nucie, ale mam na myśli perfumy z intensywną nutą zapachową. Ciężko oczywiście opisywać zapachy, także po krótce przedstawię Wam moje perełki i zapraszam na film ;)


 * Sunflower od Elizabeth Arden. Piękny zapach, który przyjemnie unosi się w pomieszczeniu. bardzo często otrzymywałam komplementy, kiedy je miałam na sobie. Wiele moich koleżanek, w tym szwagierka, zakochały się w nim. Bardzo polecam, bo są mega trwałe i pięknie pachną.


 * Yves Rocher Noix De Coco, czyli mój kokos ;)) zapach, który towarzyszy mi juz od dobrych czterech czy pięciu lat. Ciepły, otulający i piękny ( niechemiczny ) zapach prawdziwego kokosa. Również bardzo trwałe. Włoski pachną pięknie ;))



C - Thru Emerald. Mój ulubieniec. Najlepsze perfumy, które używałam. Obok Chloe są moimi ulubionymi i zawsze muszą stać na półce. W sekrecie Wam powiem, że bardzo się podobają mężczyzną;)) Mają w sobie coś niezwykłego i jak na perfumy za 60zł jestem w szoku. Trudno znaleźć taki zapach w Sephorze ;)


Chloe to kolejny faworyt mojego nosa. piękny i bardzo trwały zapach. Muszę mu dać co najmniej 6! Czekam niecierpliwie na kolejne opakowanie;))

** Zapraszam na filmik **



A jakie Wy polecacie perfumy?

Buziaki!
M



8 komentarzy:

  1. W filmiku wspomniałaś o Avonie. Od siebie mogę polecić zapach "infinite seduction" w takiej na wpół czerwonej buteleczce. Dość mocne, trwałe, lekko słodkie, lekko waniliowe. W moim przypadku zwraca uwagę :) Kokosowe z YR też bardzo lubię. Na pewno poniucham pozostałe, bo z opisu wynika, że są bardzo "moje" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mamy podobne gusta ;)) Mam nadzieję, że któryś Ci sie spodoba ;)) Oj, super - na pewno sprawdzę ten zapach, który polecasz. Widziałam je w katalogu. Ja bardzo lubiłam Celebre ;))

      Usuń
  2. Kochana, mamy niemal identyczny gust :) Emerald uwielbiam, podobnie jak Mexx Fly High, bo są niemal tożsame. Sunflowers mam teraz :) Latem sięgam po Naturelle w wersji zielonej, a na Chloe się czaję po miniaturce. Poza tym kocham kokosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestowała wiele perfum, ale do tych zawsze wracam ;)) Oj ja uwielbiam wszelkie wanilie kokosy i tym podobne zapachy;)) No Chloe to ideał perfum ale wydatek raz na kiedyś;p Buuuziaki!!

      Usuń
  3. I have read so many articles or reviews about the blogger lovers however this
    post is actually a pleasant paragraph, keep it up.


    Here is my blog post concept 2 model e

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did
    you hire someone to do it for you? Plz answer back as I'm looking to design my own blog and would like to find out where u got
    this from. thanks a lot

    Visit my web site: concept2 model d

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for another wonderful article. Where else could anybody get that kind of info in such an ideal approach of writing?
    I have a presentation subsequent week, and I am at the search for such info.


    My weblog; concept2 model d indoor rowing machine review

    OdpowiedzUsuń
  6. I enjoy what you guys tend to be up too. This type of clever work and reporting!
    Keep up the excellent works guys I've incorporated you guys to my personal blogroll.



    My web-site: minecraft.net

    OdpowiedzUsuń