niedziela, 10 listopada 2013

Bourjois Healthy MIX Serum VS Bourjois Healthy MiX



Moje Drogie!

Dziś mały post na temat dwóch świetnie Wam znanych podkładów:  Bourjois Healthy MIX Serum oraz Bourjois Healthy MIX. 
Przygotowałam dziś małe porównanie, ponieważ testuję je od dobrych kilku miesięcy i przydałoby się napisać o nich pare zdań.



Na Pierwszy ogień idzie Bourjois Healthy MIX Serum, czyli młodszy brat.

FORMUŁA:

Ma lekką i żelową formułę, dzięki czemu świetnie się nakłada pędzlem typu SKUNKS.
Nie lubię takich lejących konsystencji nakładać palcami, także zawsze sięgam po ten pędzelek.

TRWAŁOŚĆ:

Podkład utrzymuje się cały dzień, także jeśli użyjemy dobrego pudru, mamy spokój.

KOLORYSTYKA:

Jeśli szukacie beżowych tonów, w tym podkładzie je spokojnie znajdziecie. Te podkłady maja mniej tonów żółtych niżeli  Bourjois Healthy MiX, natomiast kolorytsyka jeśli chodzi o numeracje jest podobna. Oba podkłady mam w kolorze 52 Vanilla i są do siebie podobne jak zobaczycie na obrazku.




KRYCIE:

Tutaj możecie być zaskoczone, ponieważ moim zdaniem podkład ma bardzo dobre krycie. Oczywiście zdania są podzielone, ale moim zdaniem jak na taki lekki podkład krycie ma naprawdę zadowalające.

ZAPACH:

Podkład ma przepiękny świeży zapach. Także nazwa podkładu jest jak najbardziej trafiona. Moim zdaniem zapach nie jest duszący ani denerwujący. Utrzymuje się około godziny od momentu aplikacji.

CENA:

Jeśli dobrze poszukamy podkład możemy dostać nawet za 30zł - ja go kupiłam na allegro i bardzo się cieszę, ponieważ w drogerii jego cena jest porażająca - ok. 50zł. Nie ukrywam, że gdyby kosztował więcej niż 30zł nie zdecydowałabym się na niego.

OPAKOWANIE:


Bardzo higieniczne, ponieważ producent zadbał aby nie zabrakło pompki, którą pewnie bardzo lubicie. Aplikacja podkładu dzięki niej jest niezwykle przyjemna i mamy pewność, że nic nie dostanie się do środka. Opakowanie jest szklane, ale mam wrażenie, że to tylko imitacja szkła, ponieważ opakowanie jest niezwykle lekkie.


Bourjois Healthy MiX

Jest to podkład - matka ;) Na drogeryjnych półkach pojawił się jako pierwszy.

FORMUŁA:

Jest bardzo podobna jak u poprzednika. Powiedziałabym, że może troszkę bardziej zbita, ale i tak należy ja zaliczyć do tych bardziej lejących.

TRWAŁOŚĆ:

Jest to podkład o wykończeniu bardziej pudrowych, przez co utrzymuje się na mojej twarzy troszkę dłużej. Jedyne, co do czego mogłabym się przyczepić to to, że wygląda na twarzy troszkę gorzej niżeli Mix Serum. Mam wrażenie, że mniej rozświetla i nadaje zdrowy wygląd naszej cerze.

KOLORYSTYKA:

Mimo, iż kolory są zbliżone w stosunku do Healthy Mix Serum, to śmiało można stwierdzić, iż kolory są troszkę ciemniejsze.
Tutaj znajdziemy więcej tonów żółtych, w których moja cera się bardzo lubuje co nie znaczy, że beże też mi nie pasują.

KRYCIE:

Jest bardzo podobne, aczkolwiek moim zdaniem jest lepsze. Głównie chyba za sprawą tego pudrowego wykończenia. Także jeśli zastanawiacie się między tymi dwoma, a chcecie uzyskać lepsze krycie polecam
Bourjois Healthy MiX.

ZAPACH: 

Oba podkłady mają bardzo podobny zapach ale w Serum jest on bardziej intensywny.

CENA:

Oba podkłady kupiłam w tej samej cenie - 30zł ( allegro ) ponieważ w drogeriach znajdziecie je, jak juz wcześniej wspomniałam, w granicach 50zł.

OPAKOWANIE:

Tutaj różnica jest ogromna, ponieważ mamy system airless, czyli podkład idzie nam do góry, przez co mamy pewność, że nie osiądzie się na ściankach, a tym samym nie zmarnuje się ani kropelka. Jest to ogromny plus, ponieważ większość podkładów właśnie przez brak tego małego urządzenia się najzwyczajniej marnuje.

PODSUMOWANIE:

W zależności od pory roku mam ochotę raz na  Bourjois Healthy MiX a raz na Bourjois Healthy MIX Serum. Oba opakowania posiadają pompkę, przez co są bardzo higieniczne.

Jeśli chodzi o kolorystykę, mimo iż uwielbiam tony żółte, tutaj bardziej mi podpasowała wersja Serum.
Oba podkłady Wam polecam, ponieważ maja lekką konsystencję, przyjemnie się nakładają i mają cudowny zapach, który umili Wam zdecydowanie ich aplikację.
Gdybym już miała wybierać, chyba wybrałabym wersję serum, ale są to moje osobiste preferencje.

A Wy co myślicie o tych podkładach?
Miałyście któryś z nich?
M





4 komentarze:

  1. Uwilbiam healthy mix. Gdyby nie zapas podkładów już dawno skusiłabym się na serum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też się pozbywam zapasów;p Na razie mam tylko dwie buteleczki Skin Balance w zapasie;))

      Usuń
  2. jestem zachwycona tym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. który z tych podkładów lepiej nawilża suchą cerę ???

    OdpowiedzUsuń